Favoritter

Luk
Favoritter
Favoritter
Kurv
Kurv
Menu

Fortrydelse, skade & fejl

Vi vil gerne have, at du er fuldt ud tilfreds med dit køb. Så hvis du har købt noget, der ikke lever op til dine forventninger, vil vi naturligvis gøre alt for at hjælpe dig med at finde den rette løsning.

Uanset om du gerne vil returnere eller ombytte din vare, om du gerne vil have et afslag i prisen eller ønsker at bestille service til din vare, så er det vigtigt, at vi kender årsagen og har de rigtige informationer. Det hjælper os til at give dig den bedste og hurtigste løsning.

Derfor vil vi bede dig vurdere hvilket af disse 3 scenarier, der passer til din situation.

 

Hvordan skal vi behandle din ordre?

Skade

Vælg skade hvis varen fx har...

  • Buler
  • Skrammer eller ridser
  • Fejl i lakering
  • Ødelagte dele

Fejl

Vælg fejl hvis varen fx...

  • Viser fejlkoder
  • Har funktioner der ikke virker
  • Ikke virker efter hensigten
  • Ikke vil starte

Fortrydelse

Vælg fortrydelse hvis fx...

  • Du ikke har brug for den alligevel
  • Du ønsker en anden farve
  • Varen ikke har de rigtige mål
  • Varen ikke har de rigtige funktioner

Favoritter

Luk